2007
Powstanie TACTICA Pharmaceuticals. Firma dołącza do nielicznego grona polskich firm farmaceutycznych. Jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się polskimi korzeniami, a pamięć o naszych źródłach przekuwamy w naszej działalności w propagowanie takich wartości jak bezpieczeństwo, szacunek, uczciwość i tradycja.
2008
Zmiana profilu firmy. Intensywny rozwój firmy nie pozwala nam stać w miejscu. Początkowy kierunek naszych działań, łączący doradztwo branżowe z budowaniem portfolio produktowego, zawężamy do rozwoju własnej linii preparatów leczniczych i suplementów diety.
2009
Rozwój portfolio Rx. Uruchamiamy proces rejestracyjny naszych pierwszych leków na receptę i już planujemy wdrożenie kolejnych produktów, które pomogą lekarzom i pacjentom w leczeniu najpowszechniejszych dolegliwości laryngologicznych.
2010
Rozbudowa Działu Sprzedaży. Powiększające się portfolio produktowe firmy determinuje zmiany w grupie sprzedażowej. Dział Sprzedaży zostaje zasilony grupą kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych.
2011
Rozbudowa Działu Marketingu. Wraz z rozwojem portfolio produktów TACTICA Pharmaceuticals oraz Działu Sprzedaży firmy poszerza się także struktura Działu Marketingu. Do grupy osób odpowiedzialnych za działania marketingowe dołączają kierownicy ds. produktów, a także specjaliści ds. marketingu, e-marketingu, analiz sprzedażowo-marketingowych oraz public relations.
2012
Wprowadzenie do obrotu pierwszych leków Rx. Nasze pierwsze leki Rx spotkały się z ciepłym przyjęciem lekarzy i pacjentów. Z radością obserwujemy rozwój świadomości naszych produktów, a przede wszystkim wskazań i objawów dolegliwości, których dotyczą. Z jeszcze większą energią planujemy wdrożenia kolejnych produktów.
2013
Zmiana struktury Działu Sprzedaży. Powiększające się portfolio produktowe firmy determinuje zmiany w strukturze sprzedażowej. Dział Sprzedaży zostaje podzielony na część medyczną i część farmaceutyczną.
2014
Otwarcie własnej hurtowni. Nowe pozycje w naszym porfolio produktowym i rosnące z roku na rok potrzeby na rynku farmaceutycznym prowadzą nas do podjęcia niezwykle ważnej i cennej decyzji o otwarciu własnej hurtowni
2015
Ogólnopolska kampania reklamowa Gardimax medica. Ponieważ praca z produktem to dziś także jego promocja, rozpoczynamy intensywne działania reklamowe skierowane do pacjentów. Kampania „Zerwij z bólem gardła”, promująca leki OTC Gardimax medica oraz Gardimax medica spray obecna jest w telewizji, Internecie, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych zlokalizowanych w największych polskich miastach.
2016
Powstanie Działu Rozwoju i Badań. Rynek farmaceutyczny wymaga elastyczności i nieustannej, wytężonej pracy badawczej i koncepcyjnej. Inwestujemy więc nie tylko w nowe produkty, ale przede wszystkim ludzi, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wytyczą nowe kierunki rozwoju firmy.